Madah Cinta Gojez.FM 2

pertama kali memandangmu aku xrasa apa-apa hanya sekadar teman biasa lama kelamaan aku menyenangi kehadiranmu dalam hidupku setiap degup jantungku bergetar tiap kali bersamamu apakah ini tanda suatu hari nanti kau dan aku akan bersatu?

ari ini ku layarkan rindu untukmu, Rindu yang mungkin tak lagi kau perlu, Tersentak malam di kala ku beradu, Gambaran wajahmu terlintas di fikiranku, Ku mengharapkan hanya dirimu, Walau pun kini ku tak lagi kau

Minat bukan bermaksud cinta, bangga bukan bererti cinta, kagum juga bukan bermaksud cinta, dan suka juga tidak serasi dengan cinta, malah sayang pun bukan cinta. Tetapi, cinta itu adalah cinta

inkan aku untuk mencintaimu biarkan aku berada bersamamu ku ingin setia hanya padamu ku ingin bahagia hanya denganmu izinkan aku melindungimu menjagamu hingga hujung nyawaku kerana kaulah

ada cinta didalam matamu ada kasih didalam hatimu ada sayang didalam jiwamu lihatlah selamilah fahamilah hanya engkau yg aku damba hanya engkau yg bertahta cinta kasih dan sayangku hanya untukmu yang telah tertulis di luh mahfuz......

 Perasaan cinta itu dimulai dari mata, sedangkan rasa suka dimulai dari telinga. Jadi jika kamu mahu berhenti menyukai seseorang, cukup dengan menutup telinga.

aku hidup atas nama cinta aku hidup atas wujudnya kemesraan dari cintamu aku hanya berdaya bernafas hanya ada dirimu disisi memberiku cahaya yang menerangi kelam malamku kau umpama matahari kau umpama bulan dan kau umpama bintang tetap bersinar kilauannya,...

Permulaan cinta adalah membiarkan orang yang kamu cintai menjadi dirinya sendiri, dan tidak merubahnya menjadi gambaran yang kamu inginkan.

 pejamkan matamu sayang dan rasailah betapa aku amat menyintaimu terima kasih sayang kerana memberi kebahagiaan kepadaku semoga kasih antara kita ini akan sentiasa drestui Illahi.

: Indah bila kita merasai cinta dan dicintai. Sampaikanlah rindumu kepada yang tercinta. Biarkan si dia tahu, biarkan dunia tahu yang kamu mencintainya. Usah segan dengan cinta yang kamu miliki bersama dengannya. Banggalah dengan cinta yang ada. Jika percintaan itu hanyalah sebuah rahsia, maka itu bukan cinta. Namun bukan sekadar bangga, hargailah dengan sebaiknya. Hanya kamu yang dapat merasakan samada itu adalah cinta sejati kamu atau tidak. Jika ia, jagalah baik-baik. Cinta yang benar-benar cinta hanya datang sekali. Jangan persiakan. Kerana jangan kamu merasa kesal di kemudian hari andai si dia pergi meninggalkanmu dek kerana cintanya tidak dihargai oleh kamu. Selamat malam, cinta-cinta. Semoga cinta kamu semakin kuat untuknya. Buat cintaku, tidak kira di mana kau berada, walau siapa pun yang menemani hari-harimu, meski aku sudah tak bererti di sisimu, ketahuilah yang aku amat mencintaimu. Walau hati ini tidak dihargai,

0 ulasan:

Catat Ulasan


Waktu Solat